FAQ časté dotazy

Za jak dlouho budu mít objednávku doma?

Doba od objednání k doručení zboží se odvíjí od několika faktorů (dostupnost zboží a způsob úhrady). Dostupnost zboží je vždy uvedena v detailu každého výrobku. Před odesláním objednávky vždy zkontrolujte, zda Vám dostupnost uvedená u konkrétního výrobku vyhovuje!


Jedná se o originální a nové zboží?

Ano, veškeré zboží je originál a v plné záruce.


Co znamená datum na obalu AVON výrobku? Není zboží prošlé?

Datum na obalu znamená datum výroby! Minimální trvanlivost všech kosmetických výrobků přesahuje 30 měsíců od data výroby, které je uvedeno na obalu každého výrobku ve formátu „DenMěsícRok“, například Z260211, což znamená, že výrobek byl vyroben dne 26. 02. 2011 a trvanlivý je tedy minimálně do prosince roku 2013. Tato trvanlivost platí pro nové neotevřené výrobky. K dodržení správné doby použití po otevření výrobku slouží symbol „otevřeného kelímku“, který naleznete na obalech výrobků. V obrázku kelímku je písmeno M a číslo, které udává počet měsíců, kdy je po otevření výrobku obsah bez obav použitelný.


Lze nakupovat podle katalogu?

Ano. Náš e-shop je tvořen přesně podle katalogu. Výrobky lze vyhledávat podle stran, kódů, popř. kategorií. Můžete i listovat online katalogem.


Nejsem spokojen, zboží chci vrátit. Do kdy tak můžu učinit?

Dle zákona má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. V našem eshopu máte jedinečnou výhodu - zboží můžete nad rámec zákonné lhůty vrátit do 50 od objednávky, a to i v případě, že jste zboží otevřeli, či dokonce i část použili (ne však více, než 10%). Budou Vám vráceny peníze v plné výši (vrácení nad rámec zákonné lhůty je podmíněno uvedením důvodu vrácení).


Mohu u Vás zakoupit vzorky?

Výrobky, ke kterým můžete zakoupit vzorečky naleznete v kategorii výrobky se vzorky. Vzorky si přidáte do košíku kliknutím na ikonu vzorku v detailu výrobku. Počet kusů pak upravíte v nákupním košíku


Mohu objednávku stornovat?

Objednávku lze stornovat pouze, pokud nebyla dosud odeslána. Infrormace o odeslání Vám přijde na Vaši e-mailovou adresu.


Co se stane v případě, že si nevyzvednu zásilku?

Bezdůvodné nepřevzetí balíku je hrubým porušením kupní smouvy. Tímto jednáním nám způsobíte škodu, kterou budeme požadovat uhradit. Vymáhání bude probíhat dle obchodních podmínek a platných zákonů.

Důrazně tedy upozorňujeme zákazníky, aby si u nás neobjednávali zboží, pokud o něj nemají skutečně zájem, nebo na jeho nákup nemají připraveny dostatečné prostředky. Předejdou tak zbytečným komplikacím. Děkujeme za pochopení.